2012. január 10., kedd

Útjára indul a LAKTÓZMENTES FAKANÁL!


Kedves Érdeklődők!

Azért indítom útjára a saját blogomat, mert tavaly nagy nehezen kiderült, hogy glutén és laktózérzékeny vagyok..

Egyszerre!:/

Elkezdtem keresni recepteket, de sokszor abba a falba ütköztem, hogy ha valami gluténmentes volt, akkor abban tuti volt tejtermék, ha viszont laktózmentes receptre kerestem, az nem volt szűrője a lisztnek is.

A vicc az egész betegségemben az (és ez nem is olyan vicces..), hogy a Candida volt a drága okozója az egésznek!
Ez csak annyit jelent hogy 3 diétát kell kövessek.Na ezt kapd ki kislányom, gondoltam magamba!

Sok-sok-sok sírás következett..(és -10kg),majd rájöttem, hogy én tudok főzni, és nem is kicsit, úgyhogy a megfelelő alapanyagok megszerzése után nekiláttam a kísérletezésnek..

Nem mondom, volt olyan ami egy az egyben a kukában landolt, de mostanra már megismertem az új alapanyagok "viselkedését", és bátrabban állok neki egy-egy bonyolultabb receptnek is, amit Veletek is megosztok!:)

Ha érdekel Benneteket, nézzetek vissza később, mikor már tuti, fényképes receptekkel is tudok szolgálni!

8 megjegyzés:

  1. Hajrá Katica!
    Én nagyon várom a recepteket, mert ugye mint tudod, én is laktózérzékeny vagyok, és annó régen nekem is mondták, hogy Candidám van, de sajnos nem tudtam megállni, hogy ne egyek édességet, és nem foglalkoztam vele, de aztán azóta nem is tudom hogy most van még nekem vagy sem:D

    VálaszTörlés
  2. Szia Bodros! :)

    Én egy biorezonanciás szűrésen kerültem képbe, ha gondolod adok elérhetőséget a hölgyhöz, aki azon felül, hogy Candidára mér, egyéni érzékenységre is tesztel, kb 600 féle anyagra.Nagyon sokat segíthet, ha tudod, mit ehetsz, és mit nem!
    Ha viszont nassolni vágysz, nekem van egy két dolog a tarsolyomban! ;)

    VálaszTörlés
  3. Na akkor várom a recepteket meg a beszámolókat is!!!Puszi

    VálaszTörlés
  4. Jó lesz ez.Remélem sok ember tanulni fog receptjeidből irásaidból.Nagyon okos ötletnek tartom ezt a blogot.Csak így tovább

    VálaszTörlés
  5. Végre...! Nekem is hasonló problémám volt receptkeresés kapcsán, szóval Hurrá és Éljen a blogod! Nekem kizárásos diétát javasoltak hogy kiderüljön mire vagyok érzékeny - úgy tűnik hogy én a tojást sem bírom...

    VálaszTörlés
  6. Jajj, de jó, örülök, hogy van értelme annak, amit csinálok! :))))
    Egyébként ha szeretnéd kideríteni kísérletezgetés nélkül azt, hogy mit nem bír a szervezeted, ajánlom a biorezonanciát! Nem tudom, hogy hallottál-e róla, ha nem,akkor adok kontaktot egy tesztre! :)

    VálaszTörlés
  7. Köszi Katica, nem hallottam még a biorezonanciáról... Londonban élek (de hogy még mindig miért??) de ha tudsz direkt internetes linkről ahol jó infót kaphatok róla küldd. vagy blogpost is lehetne, nem tudom mennyien ismerik ezt a módszert :)x

    VálaszTörlés
  8. http://www.varga-wega.gportal.hu/
    Nekem Ő segített, 600 anyagra tesztel, és fájdalom nélkül tudhatod meg, hogy mi a helyzet, hogy hogy áll a szervezeted, az immunrendszered, vagy hogy mit nem bír a gyomrod!Nagyon ajánlom, nekem több hónapig tartó orvosi kísérletezés után 1 óra alatt adott képet a szervezetemről!! :)

    VálaszTörlés