2014. január 29., szerda

Stefánia vagdalt..huhh, ezzel ijesztgetni is lehetne, úgyhogy modern tojásos egybefasírt

Story

Tv paprika kattanásban vagyok, ez annyit jelent, hogy reggel bekapcsolom a tv-t, és este meg ki, és miközben dolgozom alapzajnak nem zene, hanem receptek mennek..Tudom, hogy ez beteg dolog, de tegye fel a kezét, aki van ezzel még rajtam kívül így!
..
Szóval elalvás előtti utolsó pillanatomban kaptam el a fasírt szót, és puff, jöttek is a manók, és feltettek a buszra és meg nem álltunk az álmok országáig. Nem tudtam meg mi volt benne, csak egy szalámi ragadt meg, de reggel már tudtam, hogy mit főzzek vacsorára! Íme itt a recept.

Hozzávalók

50 dkg darált pulykahús
5 dkg füstölt baromfi szalámi
5 dkg füstölt bacon
1 kisebb padlizsán
2 marék zabpehely
1 tojás
1-2 gerezd fokhagyma
1 ek szárított medvehagyma
1 tk pirospaprika
1 tk tabasco szósz
só, bors

3 főtt tojás

A szalámit, és a bacont apró kockákra vágom, a padlizsán pedig lereszelem nagy lukú reszelőn.
Minden hozzávalót összegyúrok, kivéve a főtt tojásokat, majd beleegyengetem a tepsibe. 
A főtt tojásokat a közepükbe nyomom és a masszával körbekerítem őket.
Tetejét meglocsolom kevés olívaolajjal (ez fontos momentum) és bedugom a sütőbe 200°C-ra és sütöm kb 50-60 percet. A teteje szép ropogós lesz.
Szépen felszeletelve tálalom.

Tippek, tanácsok

A szalámi és a bacon egy nagyon izgalmas új ízt hoz a fasírt világába, a padlizsán pedig lazítja a masszát, amellett, hogy gyulladáscsökkentő és mindig kisimítja a felbolydult pocit. Érdemes kísérletezni ilyen új hozzávalókkal!

És hogy mivel?

Furcsifőzelék :) ..alias finomfőzelék zablisztes rántással.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése