2013. szeptember 6., péntek

Padlizsántekercs

Story

Egymagamra főzni nem szeretek, ilyenkor kieszem a hűtőt, vagy a maradékból kotyvasztok valamit. Így tettem ma is. Tegnap grillezett padlizsán maradt a vacsorából pár falatnyi, én ezekből csináltam meg a mai harapnivalómat..

Hozzávalók


padlizsán
só, bors, borsikafű
szeletelt pannónia sajt ( én olyat veszek, amin fel van tüntetve, hogy laktózmentes!)
szeletelt bacon
koktélparadicsom

A paradicsomokat felvagdosom, sózom, borsozom, kicsi pirospaprikát szórok rá, majd mellébökök egy kis bazsalikomot is. Jól is mutat, szeretem is.

A padlizsánt előtte való nap a vacsorához lesóztam, állni hagytam picit, majd úgy tettem a grillserpenyőbe nagyon magas hőfokon, hogy csíkosra süljön. Megszórtam borssal, és kertben szedett borsikafűvel.

A mai ebédhez ezt melegítettem meg az előmelegített serpenyőben.Mikor elég meleg, kiszedem, és bedobom a helyükre a bacont és pörcre sütöm. 
Váá, megvadulok ezért az illatért!
Majd kiterítem a sajtszeletet, ráfektetem a  bacont és a padlizsán szeletet és feltekerem. Fogpiszkálóval rögzítem.
Pontos mértékegységeket szándékosan nem adtam meg, mindenki annyit tesz belőlük, amennyi jólesik. Én hárommal jóllakom.:)

Na, nem volt bonyolult, igaz?

Tippek, tanácsok

Lehet csinálni cukkinivel, vagy sonkával, vagy bármivel, nagyon könnyen variálható recept!

És hogy mivel?

Aki szeret jóllakni, az egy adag párolt rizst ehet mellé, esetleg egy kevert salátát, de a majonéz azt hiszem, elmaradhatatlan!
Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése